Ilgą laiką draudimo polisus tik atstovybėse pirkę Lietuvos gyventojai vis dažniau juos įsigyja nuotoliniu būdu, naudodamiesi išmaniaisiais telefonais. Šiais įrenginiais, draudimo bendrovės BTA duomenimis, per pirmus keturis šių metų mėnesius buvo nupirkta dvigubai daugiau draudimo polisų, nei tuo pačiu metu pernai.

Draudimo bendrovės BTA internetinės platformos www.epolisas.lt duomenimis, ženkliai padidėjo ne tik išmaniaisiais telefonais nuperkamų draudimo polisų skaičius, bet ir apyvarta. Ji vertinamu laikotarpiu ūgtelėjo 104 proc.

„Šiais metais jaučiame pirkimo išmaniaisiais telefonais proveržį. Žmonės vis dažniau mobiliuosius telefonus naudoja ne tik naršymui naujienų portaluose ar socialiniuose tinkluose, bet ir drąsiai tvarko rimtus asmeninius ar verslo reikalus. Auga poreikis reikiamą paslaugą gauti greitai ir kokybiškai, bet kuriuo paros metu“, – sako draudimo bendrovės BTA Klientų aptarnavimo departamento projektų vadovas Valdas Kiziūnas.

Augantį išmaniųjų įrenginių populiarumą atspindi ir rinkos tyrimų bendrovės TNS „Žiniasklaidos tyrimų apžvalga 2015“ duomenys, rodantys, kad jungimasis prie interneto išmaniaisiais įrenginiais per 2015 metus išaugo 1,5 karto. Tyrimas taip pat rodo, kad prisijungusieji dažniausiai perka internetu (49 proc. visų interneto naudotojų), naudojasi internetine bankininkyste (72 proc. visų interneto naudotojų) ir tvarko asmeninius finansinius reikalus (68 proc. visų interneto naudotojų).

Pasak V. Kiziūno, žmonės įprato tai, ko jiems reikia, gauti čia ir dabar. Užsukus į draudimo bendrovės puslapį, nebenorima sukti galvos dėl papildomų dalykų, susijusių su konkrečia draudimo paslauga. Visa aktuali informacija klientui turi būti pateikta vienoje platformoje, aiškiai ir patogiai, o draudimo paslaugos įsigijimas turi trukti vos kelias minutes – panašiai tiek laiko, kiek prireiktų internetu sumokėti už mobiliojo ryšio paslaugas.

V. Kiziūno teigimu, BTA internetinėje platformoje www.epolisas.lt išmaniuoju telefonu be privalomojo transporto priemonių draudimo gyventojai vis dažniau perka ir kelionių draudimą. Šios draudimo rūšies aktualumą paaiškina ir rinkos tyrimų bendrovės TNS „Žiniasklaidos tyrimų apžvalga 2015“ duomenys – lėktuvų bilietai patenka į populiariausių internetu perkamų prekių penketuką.

„Anksčiau vykdami į kelionę pirkėjai neišsiversdavo be draudimo konsultanto pagalbos, dabar žmonės savarankiškai keliauja daugiau, sugeba patys susiplanuoti kelionės maršrutą, taigi ir patys lengviau apsisprendžia, koks draudimas jiems reikalingiausias ir naudingiausias“, – teigia V. Kiziūnas.

Dažniausiai draudimo polisus, naudojantis mobiliaisiais telefonais įsigyja 25–34 metų asmenys (41,25 proc.), gyvenantys didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Draudimo polisus, kaip ir kitas prekes ar paslaugas, internetu dažniau perka moterys, nei vyrai.

Draudimo bendrovė BTA yra viena didžiausių Lietuvoje veikiančių ne gyvybės draudimo bendrovių. 2015 metais BTA užregistravo per 40 tūkst. įvykių ir išmokėjo 32 mln. eurų draudimo išmokų, o tai kas mėnesį vidutiniškai sudaro virš 2,6 mln. eurų, per vieną darbo dieną vidutiniškai po 87 tūkst. eurų išmokų BTA klientų patirtiems nuostoliams padengti. Pernai metų pabaigoje atliktas draudimo bendrovių slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad BTA klientų aptarnavimo kokybė vertinama net 96 proc.
Pranešimą paskelbė: Agnė Dirmaitė, UAB „Idea Prima“